2010. január 17., vasárnap

Filmes játék


Marcsi játékra hívott: arra kíváncsi, melyek a kedvenc filmjeim.
Előrebocsátom, hogy nem vagyok egy nagy filmnéző, nagyon kevés van, amely egyáltalán le tud kötni, s ha mégis, nagyon kevés van – ezek tényleg a legjobbak -, amin nem alszom el, akkor sem, ha álmos vagyok.

Mostanában első számú kedvencem a
Parfüm. A hangulata lélegzetelállító (szó szerint), a cselekmény fordulatos, nem szokványos, és persze gyönyörűen van fényképezve. A főszereplő pedig zseniális.
Hasonló okok miatt – bár kicsit más műfaj, de legalább van gasztronómiai vonatkozása – a
sorban következik a Csokoládé. Ez sokkal szórakoztatóbb, igazi kikapcsoló film, és hát persze Johnny Depp is játszik benne:-))
A komolyabb kategóriából nagyon szeretem a Halálsoront, Tom Hanks és Csengettyűúr főszereplésével. Ez egy Stephen King regény feldolgozása, nagyon megható, az ilyeneken mindig bőgök.
Az ötbe úgy szép, ha magyar film is bekerül, ez pedig
A napfény íze, ezt szintén a hangulatáért, és a fényképezéséért szeretem, meg Ralph Fiennes alakításáért persze .Jó érzés megnézni a Sonnenschein-család és a gyomorkeserű sorsát.
Végül egy igazán megmosolyogtató sorozat, abszolút kedvencem, ez pedig nem más, mint a
Csengetett Mylord?. Igazi békebeli angol családregény korhű jelmezekkel, igazi vaskos angol humorral, és persze néha főzéssel. Nem tudom, most megy-e valahol, de szívesen nézném újra.

Fentieken kívül nagyon szeretem Adam Sandler filmjeit és nagy kedvenc a Gladiátor is, mert a történelmi jellegű filmeket is kedvelem. Sport témájú filmek közül a kedvenc a Minden héten háború pazar szereplőgárdája miatt (is), háborús filmek közül - mert akármilyen fura is, ezeket is szeretem -pedig a Sólyom végveszélyben.


A stafétát továbbadnám
Beatbullnak, Loriennek, és Szepykének (bár lehet, hogy ő már megkapta).

3 megjegyzés:

szepyke írta...

Köszönöm szépen!:)Tényleg megkaptam már, de mindig szívesen olvasom más listáját, mert egy csomó olyan film is eszembe jut, ami a saját listámon nincs rajta!:)
Itt az enyém: http://szepsegtar.blogspot.com/2010/01/en-es-mozimaniam.html

Névtelen írta...

A Csengetett, mylord? megy a Poén!-on. Ma is lesz, 13-tól.

Kata írta...

Köszönöm szépen! Tényleg sokféle filmet válogattál:) A napfény íze nekem is nagyon tetszett anno, most nem is jutott eszembe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails