2014. március 30., vasárnap

Segítsüti 2014: Mákos citromhabos torta



Itt a tavasz, és mint jópár éve mindig, most is eljött a Segítsüti jótékonysági akció, amiben idén is részt veszek.
Most a süteményekkel a Suhanj! Alapítványt támogatjuk, akik a látás-, mozgás,- és értelmi sérült gyermekek sporttevékenységét igyekeznek elősegíteni, mi a licittel az ehhez szükséges eszközök bővítéséhez szeretnénk hozzájárulni.

A Segítsüti lényege, hogy a résztvevő 30 gasztroblogger mindegyike süt egy tepsi süteményt, vagy egy tortát, melynek az induló ára 1.000,-Ft, és erre mindenki licitálhat. Természetesen a legmagasabb összeget megajánló nyeri a süteményt, a befolyó összeget pedig a támogatott Suhanj! Alapítvány fogja megkapni.
Az árverés a mai napon indul, és április 2-án, szerdán 16.00-kor ér véget, eddig lehet licitálni. Van külön céges licit is háromféle süteménnyel, itt az induló összeg 25.000,-Ft.

Én ismét egy tortával készültem, amely az utolsó pillanatokban készült el, de szerintem nagyon jól sikerült.
Egy klasszikus ízpárosítást, a mákot és a citromot házasítottam össze: a mák a tésztába került, melyet egy könnyű joghurtos-tejszínes-mascarponés citromos krémmel töltöttem meg.

Remélem nem csak a családom tetszését nyeri el, hanem lesz olyan, aki szívesen küzd meg idén is a tortámért -mákrajongók hajrá, licitre fel!

Recept hamarosan!

4 megjegyzés:

teller-cake írta...

Imádom a mákot és a citromot is, így biztos visszatérő vagyok a receptért. ;-)

Zsuzsi írta...

Remélem, mások is így lesznek vele!

hekvanc írta...

Szerintem is nyerő párosítás! Nagyon guszta! Hajrá! :)

Zsuzsi írta...

Na, most már recept is van:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails