2011. szeptember 11., vasárnap

Egy kis reklám:-)


A héten megkeresett Bori, a Kétker-étkem ételszállító cégtől, azzal, hogy a jövő heti menüjüket az én receptjeimből állítanák össze, ha én is benne vagyok. Azonnal igent mondtam, nagyon jó ötletnek tartom ezt a dolgot, és persze nagyon örültem annak is, hogy rám gondolt. Két nap múlva meg is kaptam a menü tervét, ami olyan jól sikerült, hogy változtatni nem akartam rajta.
Nagyon kíváncsi vagyok a fogadtatásra, és persze arra is, hogy könnyen sikerül-e a kiválasztott ételeket elkészítenie a szakácsoknak. Aki gondolja, akár ide a blogra is jelezheti, hogy tetszett-e az általa elfogyasztott étel.
(Egyben felhívnám a kollégáim figyelmét, hogy a munkahelyünktől csak egy köpésre tevékenykedik a Kétker-étkem, úgyhogy érdemes kipróbálni őket!)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails