2008. november 11., kedd

Expressz halcurry


Folytatódik az „Együnk több halat” mozgalom, ennek jegyében készült el a mai ebédünk is.
Mivel Attila egyik kedvencévé vált a cápaharcsa, ezt vettem alapul a főzésnél. A currypasztás-kókusztejes mártás viszont az én ötletem volt. A szószt Asian Gourmet Korma Curry fűszerpasztával készítettem, egyszerűbb, hogy nem nekem kell mozsárban törögetni az ezerféle fűszert hozzá. Ha majd lesz időm, úgy is elkészítem, de az nem mostanában lesz… Nagyon gyorsan elkészíthető, finom ebéd lett a végeredmény, ez pedig nem hátrány, ha az ember lánya egy egyhónapos tündérkirálylány felnevelésén – és leginkább etetésén – fáradozik.


Recept

Személyenként egy nagy szelet cápaharcsa
Egy tasak Asian Gourmet Korma Curry fűszerpaszta
Egy doboz kókusztej
Egy nagy fej lilahagyma
Olaj
Liszt


A halat besózom, nagyon vékonyan belisztezem és elősütöm. Másik serpenyőben nagyon kevés olajat forrósítok, rádobom a vastagabb karikákra vágott lilahagymát, és majdnem barnára sütöm erős tűznél. Ha már megfelelő színt kapott, hozzákeverem a fűszerpasztát és két percig kevergetve sütöm. Ekkor felöntöm a kókusztejjel, ha szükséges, sózom, majd a mártásba fektetem a halszeleteket és kis lángon tíz percnyi forralással készre őzöm az ételt.
Főtt rizzsel tálalom.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na gratulálok, ehhez aztán nagy erőbedobás kellett, hogy instant cuccból megvan a curry alap. Hát így főznek az idióták.
És még van önbizalma, hogy ezt a szart nyilvánosságra tegye? Ez olyan, mintha leírná, hogy hogy kell bolognait főzni a zacskós alapból. De még az sem az igazi, mert a bolognai szósz sárgarépát és zeller gumót tartalmaz sok mással együtt.

Zsuzsi írta...

Na, csakhogy lehet kommentelni:-)
Kedves névtelen!Örülök, hogy a 634 bejegyzésből ezt az egyet sikerült elolvasni, bár az értő olvasás valahogy nem jött össze.
Még igazat is adnék, ha nem magam készíteném a sonkát, kolbászt, szalonnát, lekvárt, kenyeret, és a többi. Az általad kifogásolt fűszerpaszta semmilyen tartósítót és mesterséges adalékot nem tartalmaz, és elég jól jön, ha munka után két gyerekes anyaként nincs időm elkészíteni a currykrémet, amit egyébként szoktam is, mozsár bevetésével (keress rá). A bolognai receptemnek meg utánanézhetsz itt a blogon.
Szokták mondani, a stílus maga az ember,hát, nem hazudtoltad meg a régi szólást.
Kimoderálni meg nem foglak, hadd lássa mindenki, ki is az idióta.
Szép estét: Zsuzsi főz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails