2008. november 27., csütörtök

Enyves kezűek kíméljenek!!


Engem is érintett a Gesztenye által jelzett kép-és receptlopás: tőlem a Sarapaya nevezetű hölgyemény teljes egészében másolta az osztrák csokitorta című bejegyzésemet, amely egyébként a Mary Berry-féle édességes könyvemből származik, tehát nem saját recept.
Én csak azt nem értem, hogy ha én képes vagyok hivatkozni a könyv szerzőjére, akkor ezt más miért nem teszi meg?!?!
A gasztroblog írásban egyébként sem az a lényeg – számomra – hogy minél több receptet találjunk ki, ezt eleve lehetetlennek tartom, hanem az, hogy a családunkban előforduló receptekről, szokásokról írjunk, természetesen saját stílusunkban, bemutassuk a kevésbé ismert hozzávalókat vagy recepteket, körítve fényképekkel, személyes megjegyzésekkel.
Nálam pont a személyes szófordulatok tűntek fel az eltulajdonított receptben, és Gesztenyével ellentétben jogászként engem már ez is zavar.
Hozzá kell tennem, hogy éppen rábukkantam a saját receptemre, összehasonlítottam Sarapayáéval, ezt követően már eltűnt nála a recept, majd az egész oldal sem volt megjeleníthető, hálás köszönet a webmesternek.
A lopáson – melyről mostanában sok blogtárs írt – meg sem lepődtem, csak azon csodálkozom, hogy a blogomat oly gondosan tanulmányozó személynek nem sikerült elolvasni az élőlábban
található Creative Commons-licencet

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails