2010. március 13., szombat

Az életem része


Az elmúlt hetekben hárman is megtiszteltek egy díjjal: Katakonyha, Gyöngyi és Anyucika mindhárman úgy gondolták, hogy az életük része vagyok illetve az életük része a blogom.
Ennek nagyon örülök, igazán szívmelengető érzés, hogy ezt többen is így gondolják.
A díjat nem a kiírásnak megfelelően adom tovább, hiszen ezzel kicsit elkéstem, de felsorolom, kik azok, akiket- még így időszűkében is - rendszeresen olvasok. (A díjat küldőket nem említem).
Beatbull
Lorien
Ági főz
Mirelle
Lilahangya
Ízbolygó

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök, hogy szívesen nézel be hozzám ;) Köszi!

Mirelle írta...

Ezzel én is így vagyok. Köszönöm szépen. :)

Zsuzsi írta...

Én köszönöm!

baudolinA írta...

Nekem is az életem része. És most már az édesanyámé is. Egy 61 éves gyerekorvos hálás köszönetét elfogadod? :)

Zsuzsi írta...

Szia baud!
Enyém a megtiszteltetés, nagyon örülök nektek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails