2009. április 29., szerda

Segítsüti: átadás és a meglepetés


Illett volna már hamarabb beszámolnom a sütiátadásról, amely még húsvét előtt, Nagycsütörtökön megtörtént, de egyszerűen nem volt rá időm. Nem mentség, de ez van.
Nyertesem, András és családja motorosfutár - Attila - közbeiktatásával jutott a nyereményéhez, mert azt nem szerettem volna, hogy kisgyerekes szülők lévén, fél napot töltsenek a Budapest-Szentendre viszonylat kaotikus forgalmi dugóiban, ebből az okból én szintén nem tudtam személyesen jelen lenni.
A hírek szerint nyerteseim nagyon örültek, a sütemény finom volt, hamar el is fogyott, úgyhogy tiszta sikertörténet az egész. Én meg nagyon meghatódtam azon, hogy ajándékot küldtek nekem, holott még ők licitáltak.
Aki viszont elmulasztotta a részvételt az árverésen, de mégis szeretné támogatni a Lea Otthont valamilyen formában, annak javaslom, vegyen Segítsüti-receptfüzetet, mely a kezdeményezésben részt vett bloggerinák receptjeit tartalmazza. A füzetről részletek a Segítsüti-blogon.

Andráséknak meg üzenem, hogy ők mint nyertesek, számíthatnak egy példányra, melyet postai úton juttatok el nekik.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails