2010. május 7., péntek

Mai fogás

Ma nem dolgoztam. Azaz mégis: fogtam öt halat, keszegeket 20 dekástól 80 dekás méretig. Ez már csak azért is nagy szám, mert a kislánykoromban fogott egy szem snecin kívül én még az életben halat nem fogtam. Büszke is voltam magamra.

Sajnos gépet a tóhoz nem vittünk, így az én halaim nem kerültek megörökítésre, mielőtt visszadobtuk volna őket. Pontyra mentünk, ponttyal jöttünk, a kitűzött cél megvalósult, ráadásul a három díszpéldányt az első 45 percben sikerült horogra akasztani.

A zsákmány egy része már holnap terítékre kerül rántott ponty formájában, amit önálló háztartásomban még soha nem készítettem (ez is egy vicc). A másik fele valószínűleg halászlében végzi majd, de rácponty és dorozsmai molnárponty is lehet belőlük, sőt még olyasmi is, amit eddig nem főztem. Ki tudja...

Ági, aki főz írta...

Gratulálok, szép fogás! A feldolgozást is te végzed?

Zsuzsi írta...

Köszi! Én általában pucolok, Attila belez, meg szeletel.

lorien írta...

Nagyon szép formás pontyok, gratulla! :)

Zsuzsi írta...

Ráadásul még finom a húsuk is, sehol a pocsolyaíz, nem zsíros, úgyhogy tényleg jól jártunk!

Wise Lady írta...

Gyönyörűek!

Felhőlány írta...

Én sajnos a pontyot nem szeretem, de azt az élményt, amikor horogra akad, na azt igen! Bár mostanában ritkán... :)
Gratulálok Neked/Nektek ehhez a nagy fogáshoz!

Zsuzsi írta...

Köszönöm! Azért az ilyen fajta pontyot megkóstolhatnád, és és föld a boltihoz képest!

Turák Kinga írta...

mostanában én is rákaptam a pecázásra, de csak azért mentem, h hogyan lehet ott ülni órákon át, szótlanul... most meg már én noszogatok, h menjünk. Első fogásaim keszegek lettek, töltelék anyagnak elvittük, másodjára pontyot fogtam 1,5kg-t, harmadjára csak aranyhalakat, de a párom fogott 3,5kg-s harcsát... A pontyot nekem kellett pucolni, mivel, aki fogja az pucolja alapon megy. A harcsánál még volt "szakoktatás". :)